au2office

Hero sub title: 
Kundestyringssystem til dit autoværksted

Fordele ved denne app

  • Spar tid på administration
  • Nem adgang til bilens sygejournal
  • integration til au2cloud - connected car løsningen

Denne app kræver

  • Licens til au2office
  • e-conomic-aftale

Hvad kan du med au2office-appen?

au2office er et webbaseret kundestyringssystem til frie autoværksteder i Danmark. Systemet integrerer alle værkstedets centrale funktioner såsom planlægning, ordrebehandling, dækhotel, dokumentation,
connected car, økonomisystem (e-conomic regnskabsprogram), webkatalog m.v.

Icon

Denne app er udviklet af

Virksomhedens adresse

au2parts
Sintrupvej 12
8220 Brabrand
Denmark

Sådan fungerer appen fra au2office:

Med au2office opretter du nemt og enkelt dine kunder og kundernes biler via tlf.nr./cvr-nr. og bilens registreringsnr. Herefter kan du hurtigt oprette arbejdskort og via integrationen med au2parts webkatalog hente bestilte varer. Når arbejdet på bilen er udført, så klikker du blot bogfør på arbejdskortet, hvorefter dette bogføres direkte i e-conomic regnskabsprogram og fakturaen er klar til kunden.

au2office er også integreret med au2cloud - connected car-løsningen. Her kan du se hvis din kundes bil nærmer sig service eller kører rundt med en fejl. Når en bil nærmer sig service eller har en fejl, kan du nemt og enkelt oprette et arbejdskort på bilen og indkalde kunden via beskedmodulet.

Kom godt i gang allerede i dag

Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.

Prøv gratis