CustomOffice

Hero sub title: 
Hold styr på personale, materialer og maskiner

Fordele ved denne app

  • Medarbejderne kan arbejde selvstændigt uden internet forbindelse!
  • Kommunikation om opgaven indeholder kontaktoplysninger, tjekklister og markkort
  • Driftslederen bevarer overblikket og data til løn & fakturering
  • Farvel til papir og goddag til overblik

Denne app kræver

  • e-conomic-abonnement
  • Smartphone eller tablet
  • CustomOffice-abonnement

Hvad kan du med CustomOffice-appen?

Kontorarbejdet med dagsedler, løn, fakturering og bogholderi er sjældent mindre virksomheders livret. Det har CustomOffice gjort noget ved.

CustomOffice har udviklet en app til medarbejdernes mobiltelefon og et bagvedliggende system, så der digitalt holdes styr på arbejdstiden, GPS-lokationen, materialeforbrug og maskinerne på den enkelte opgave. Disse data kan føres direkte over i e-conomic regnskabsprogram.

Det eneste 'krav' er, at medarbejderne går over til at registrere deres arbejdstid på mobiltelefonen i stedet for på dagsedler, og erfaringerne viser, at det er de meget hurtige til.

Icon

Denne app er udviklet af

Virksomhedens adresse

CustomOffice ApS
Birk Centerpark 40
7400 Herning
Denmark

Sådan fungerer appen fra CustomOffice:

CustomOffice tilpasser systemet til den enkelte kunde og branchespecifikt til eksempelvis maskinstationer, entreprenører, vognmænd, kloakmestre, gartnerier og VVS-installatører.

Systemet kan tilgås fra en hjemmeside, app eller tablet, og registreringen er simpel og brugervenlig, så selv de mest komplekse systemer bliver lette at bruge. CustomOffice tænker hele forretningen ind i løsningen og samler gerne data op fra andre systemer.

 

 

Kom godt i gang allerede i dag

Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.

Prøv gratis