SuperOffice CRM integreret med e-conomic regnskabsprogram

Hero sub title: 
Enkelt flytning af data og nøgletal mellem SuperOffice CRM og e-conomic

Fordele ved denne app

  • Synkronisere kunder og leverandører mellem SuperOffice og e-conomic.
  • Se nøgletal, ordrer og fakturaer fra e-conomic i SuperOffice.

Denne app kræver

  • Licens eller månedlig abonnement til SuperOffice CRM
  • Appen støtter også version 7.5 af SuperOffice
Appen er en del af:

Hvad kan du med SuperOffice CRM?

SuperOffice CRM er et af Europas ledende CRM systemer, der både understøtter dine salgs-, markeds- og serviceprocesser, og som har et prisbelønnet interface. Siteshop står bag appen, der forbinder e-conomic regnskabsprogram og SuperOffice og dermed sikrer, at du får det bedste af to verdener.

Med appen synkroniseres kontaktdata, så du slipper for at opdatere flere steder. Dine ordre-og fakturaoplysninger fra e-conomic vises direkte i SuperOffice, hvilket giver dig fuld overblik over kunden til brug i enhver salgssituation. Enkelt, hurtigt og ubesværet.

Icon

Denne app er udviklet af

Virksomhedens adresse

Siteshop ApS
Diplomvej 381
2800 Kgs. Lyngby
Denmark

Sådan fungerer SuperOffice CRM

Det bedste af to verdener
Bruger du SuperOffice CRM? Nu kan du få en endnu enklere hverdag ved at koble e-conomic regnskabsprogram og SuperOffice sammen. Appen sørge for at dine kunde- og leverandørdata altid er ajourført i begge systemer, så du slipper for at bruge tid på opdateringer og kvalitetssikringer.
Du kan også se nøgletal og ordre- og fakturainformation fra e-conomic direkte i SuperOffice, hvilket giver dig fuld overblik og kontrol.

Smartere og lettere administration
Appen sørger for at dine kundedata overføres automatisk mellem systemerne. Du kan selv definere hvilken kilde, som er master og hvilke felter som skal synkroniseres.

I praksis kan du:

  • Overføre eksisterende kunder og leverandører fra e-conomic til SuperOffice
  • Oprette kunder og leverandører i SuperOffice, som automatisk overføres til e-conomic
  • Løbende synkronisere kunde- og leverandørdata mellem e-conomic og SuperOffice

Transparent og effektivt overblik
Når du sidder i en kunde- eller salgssituation, er det mere effektivt at have hele kundeoverblikket, både i forhold til de faktiske ordre- og fakturainformationer, men også i forhold til de forskellige kontaktpunkter - som samtaler, møder, supportsager med flere. Dine sælgere og kundesupportere vil have opdateret og relevant indsigt i kundens situation og gøre dem bedre i stand til at betjene kunden.

Med appen vil du se:

  • Udvalgte økonomiske nøgletal, samt betalingsbetingelser m.m. fra e-conomic for kunder og leverandører, direkte i SuperOffice
  • Ordrer og fakturaer fra e-conomic i SuperOffice på det enkeltes firmakort

Kontrol over alle projekter
Bruger du e-conomics tillægsmodul, Projektstyring, kan du også synkronisere dine projektdata med projektmodulet i SuperOffice. Både synkronisering af projektnavn og de tilhørende økonomiske tal kan tilknyttes, så du får fuld kontrol.

Kom godt i gang allerede i dag

Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.

Prøv gratis