Få en skræddersyet administrations- og regnskabsløsning til din restaurant eller café

KONTAKT OS    PRØV E-CONOMIC

Med vores komplette restaurant og café løsning kan du fokusere på det, der skaber værdi i din virksomhed. Du får komplet overblik over økonomien, og dine medarbejdere arbejder kan arbejde langt mere effektivt og samtidig give gæsterne en bedre oplevelse. Velkommen til smarte og smidige arbejdsgange, der for alvor gør en forskel i din og dine medarbejderes hverdag.

Mulighederne er utallige, så udfyld vores kontaktformular eller giv os et kald på 78 79 19 55
og hør mere om, hvordan vi kan sætte skub i din café eller restaurant.

  • Tag imod bestillinger fra gæsten på en tablet
  • Få den aktuelle status på vinlageret på din tablet
  • Send bestillinger direkte videre til køkkenet med et klik
  • Print regningen fra kasseapparatet - alt salg ligger allerede klar
  • Slap af, når dagen er omme - omsætningen sendes automatisk til dit regnskab

”Det har stor betydning, at vi har let adgang til alle kasserapporter, varekøb og generelle nøgletal som omsætning, udgifter mm. Det betyder bl.a., at vi hele tiden kan følge indtjeningen på de enkelte varegrupper og optimere på eksempelvis indkøb.”

Nanna Ajslev, medindehaver WHY – Food and Cocktails

Alt, hvad du behøver i ét system

 

  • Smidig håndtering af bestillinger

    Tag imod gæsternes bestillinger fra en tablet. Bestilling af drikkevarer sendes direkte til baren, og mad-bestillingen går til køkkenet, hvor kokkene kan gå i gang med det samme. Resultatet er bedre service og hurtigere servering.
  • Altid adgang til dine tal

    Uanset hvor du befinder dig, kan du logge på vores løsning og tjekke den aktuelle omsætning. Du får desuden værdifuld statistik, som du kan bruge til at justere menu og priser, så salget bliver endnu bedre – direkte fra din egen sofa.
  • Fuldt overblik over vinlageret

    Slut med turene til og fra vinlageret for at tjekke, om I har vinen. Vores løsning giver dig den aktuelle status direkte på din tablet og trækker automatisk en flaske vin fra lageret, når du har solgt det antal glas, som flasken indeholder.
 
  • Hurtigt at ændre menuen

    Vores løsning er så enkel at anvende, at det kan læres på under 5 minutter. Brugerfladen er simpel og intuitiv og skabt til at gøre arbejdet så let som muligt for dig og dit personale. Du redigerer og opretter nye menuer og drikkevarer med få klik.
  • Nemt samarbejde med din revisor

    Din revisor og bogholder har altid gratis adgang til dit regnskab. Det giver jer en stærk og papirløs platform til jeres samarbejde, fordi din bogholder og revisor kan følge udviklingen i din restaurant helt tæt og give dig den nødvendige rådgivning.
  • Dine tal er sikret i skyen

    Alle dine regnskabstal ligger trygt og sikkert i e-conomics sky. Vi har den højeste standard inden for regnskabsbranchen, tager konstant backup af vores regnskabssystem og vedligeholder vores servere, så alle data er sikret til alle tider.
 

Kontakt os


Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.

Ring til os på 78 79 19 55, skriv en mail til
branche@e-conomic.com eller udfyld formularen, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.

 

  • "Med e-conomic har vi automatiseret en række, tidskrævende manuelle opgaver, så personale og ledelse kan fokusere på at skabe værdi"
     
    Mathias Hoffenberg, medejer
  • "Det sparer os for rigtig meget tid, samtidig med, at det minimerer risikoen for fejl og derved økonomiske tab"
     
    Christian Brandt, medejer Restaurant Barbie

Udpluk af vores samarbejdspartnere

 

1fdef6c.png
ajour_logo.jpg
wallmob_logo.jpg