Udgifter og godkendelse

Bedre udgifts-
håndtering i 
e-conomic

I e-conomic har vi nu fået en dedikeret udgiftsfane samt en ny udgiftsbruger. Begge dele gør det nemmere for medarbejdere at håndtere og godkende bilag samt betalinger fra Smart Pay. Dermed får I et nemmere samarbejde om virksomhedens dokumentation.

Sådan opretter du en udgiftsbruger

Et billede af en computer på et skrivebord med nogle papirer rundt omkring
 

Fordelene ved udgiftshåndtering

Godt overblik og nem 
godkendelse af udgifter

Som revisor eller bogholder er det afgørende, at du får den rette dokumentation til tiden, så du kan udføre dit arbejde. Derfor har vi nu lanceret fanen “Udgifter”, som gør det nemmere for medarbejdere at få det fulde overblik over bilag og betalinger, som skal godkendes, samt hvem der skal godkende. For når medarbejderne har en nemmere arbejdsgang og det rette overblik, så kan du også modtage de rette dokumenter hurtigt.

 

En klokke med et 1-tal

Færre notifikationer

Medarbejderne kan nu vælge at få én daglig email i hverdagene, som samler aktuelle bilag, der afventer godkendelse.

En fane med et lup

Fuld gennemsigtighed

Under udgiftsfanen kan medarbejderne se, præcis hvem der har godkendt bilag og betalinger, og hvem der stadig mangler.

Et ikon af en firkant, en striplet firkant og en lup

Skræddersyet overblik

På udgiftsfanen får medarbejderne et personligt overblik over bilag og betalinger til godkendelse, så intet overses.

 
En computerskærm med et screenshot fra e-conomic

Udgiftsbruger

Ny udgiftsbruger med flere fordele

Sammen med udgiftsfanen har vi også lanceret en ny udgiftsbruger. Udgiftsbrugeren har adgang til udgiftsfanen og kan både godkende eller afvise bilag i e-conomic samt betalinger fra Smart Pay. Udgiftsbrugeren kan desuden indsende bilag og besvare bilagsanmodninger, men har ikke adgang til andre funktioner i e-conomic. En udgiftsbruger koster 39 kr./md.
 

Sådan opretter du en udgiftsbruger