Udgifter og godkendelse
Bedre udgifts-
håndtering i
e-conomic
I e-conomic har vi nu fået en dedikeret udgiftsfane samt en ny udgiftsbruger. Begge dele gør det nemmere for medarbejdere at håndtere og godkende bilag samt betalinger fra Smart Pay. Dermed får I et nemmere samarbejde om virksomhedens dokumentation.
Fordelene ved udgiftshåndtering
Godt overblik og nem
godkendelse af udgifter
Som revisor eller bogholder er det afgørende, at du får den rette dokumentation til tiden, så du kan udføre dit arbejde. Derfor har vi nu lanceret fanen “Udgifter”, som gør det nemmere for medarbejdere at få det fulde overblik over bilag og betalinger, som skal godkendes, samt hvem der skal godkende. For når medarbejderne har en nemmere arbejdsgang og det rette overblik, så kan du også modtage de rette dokumenter hurtigt.
Udgiftsbruger
Ny udgiftsbruger med flere fordele
Sammen med udgiftsfanen har vi også lanceret en ny udgiftsbruger. Udgiftsbrugeren har adgang til udgiftsfanen og kan både godkende eller afvise bilag i e-conomic samt betalinger fra Smart Pay. Udgiftsbrugeren kan desuden indsende bilag og besvare bilagsanmodninger, men har ikke adgang til andre funktioner i e-conomic. En udgiftsbruger koster 39 kr./md.