e-copedia
Lav en intern arkiv licens på din kundes aftale
Denne artikel vil forklare hvordan du som administrator kan skifte din kundes aftale om til en intern arkiv licens.
En Arkivlicens er for kunder, der af en årsag må opsige deres aftale hos e-conomic, og ønsker at vi skal opbevare dataen for dem.
Ideen med en Arkivlicens er at du nemt kan tilgå en opsagt e-conomic aftales data præcis som du plejede at gøre samt at dataen kan findes frem uanset hvor du befinder dig. Derfor beholder du din adgang til din e-conomic-aftale indtil licensens udløb.
I modsætning til en normal Arkivlicens hvor vi opbevarer kundens data i de lovpligtige 5 år, som bogføringsloven kræver, har en "Intern Arkivlicens" ikke en udløbsdato.
Med licensen kan du til enhver tid nemt logge ind og se regnskabsdata, udskrive rapporter, eller hente bilag i e-conomic.
- Du skal være administrator i e-conomic.
OBS:
Vær opmærksom på at du i en Arkivlicens udelukkende tilgår data i programmet gennem fanen Rapporter.Sådan ændre du kundens abonnement
- Tryk på det orange tandhjul og vælg "Alle indstillinger".
- I menuen til venstre under "Abonnement", skal du trykke på "Abonnementsstatus".
- På linjen med din kundes abonnement, skal du ude til højre trykke på blyants-ikonet "Redigér".
- Til højre for "Abonnement" skal du åbne rulle-menuen og vælge "Internal Archive",
- Afslut ved at trykke på knappen "OK".
- Hvad koster en "Intern Arkivlicens"?
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?