e-copedia
Om Indscanning
Indscanning er for alle der ønsker at digitalisere deres bilagshåndtering. Med Indscanning får du mulighed for at indsende dine bilag på farten, fra din mail eller hive dem ind fra computeren. Det er helt op til dig. Når først dine bilag er bogførte på posteringer i e-conomic, så er de sikret for altid. Ønsker du automatisk aflæsning af bilag, så anbefaler vi at tager et kig på Smart Inbox som er inkluderet i pakkerne Smart og Avanceret.
Med digitale bilag slipper du for løse papirer, kvitteringer og mapper der fylder på kontoret. På den måde har du nemt din dokumentation til SKAT på plads, og din revisor og bogholder har direkte adgang til det hele, uanset hvor de befinder sig - det styrker samarbejdet.
Kom godt i gang med Indscanning
Funktionen Indscanning gør at du nemt kan uploade dine bilag til inboxen. Herefter kan du kategorisere bilagene eller vedhæfte dem til dine posteringer. På den måde får du overblik over din dokumentation.
Vil du lære mere om Indscanning? Så kan du tilmelde dig vores gratis online kursus i Indscanning & Smart Inbox
Har du spørgsmål som eksempelvis "Skal jeg gemme mine fysiske bilag, efter jeg har indscannet og arkiveret dem i min aftale?" eller lignende, så kan du læse om hvordan du skal forholde dig i Bogføringsloven.
Du finder teksten vedrørende opbevaring af regnskabsmateriale i kapitel 5 §10 stk.2.
Er du stadig i tvivl, vil vi anbefale, at du rådfører dig med din revisor.
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?