e-copedia

Om opsætning af tidsregistrering

Viden Om
I denne artikel vil du lære mere om hvad der skal sættes op hvis du skal registrere tid på dine medarbejdere på projekterne.

Du vil få et overblik over, hvilke menupunkter du skal bruge for at få sat tidsregistrering op. 

Aktiviteter og tidsregistrering

En aktivitet er enhver opgave man laver for en kunde, som der bliver brugt tid på. Du skal først oprette dine aktivitetsgrupper og derefter en eller flere aktiviteter. Efter disse er oprettet kan du begynde at registrere tid på dine medarbejdere. 

Medarbejdere og tidsregistrering

De medarbejdere der bliver oprettet i systemet er dem som der kan registreres tidsforbrug for. Du kan nøjes med at oprette en medarbejderegruppe og knytte din medarbejdere til denne gruppe. Ved at oprette flere medarbejergrupper, f.eks. "elev", "assistent", og "ledere", kan du styrer hvordan dine medarbejdere er kategoriseret og trække statistik på de enkelte medarbejdergrupper. Se hvordan du opretter en medarbejdergruppe og en medarbejder. 

Projekter og tidsregistrering

For at du kan registrere tid skal du også have oprettet projekterne du gerne vil registrere tid på. Der skal først oprettes en projektgruppe og derefter oprette selve projekterne. 

Helligdage og tidsregistrering

Systemet finder ikke helligdagene automatisk, så dem skal du selv oprette. De kan dog hurtigt findes og oprettes i systemet. Se hvordan du opretter helligdage i e-conomic.

 
 

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

E-post indeni talebobbel

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

 
 
Illustration, mand med computer