e-copedia
Rykker
Artikler med tagget “Rykker” i
Alle artikler med tagget “Rykker”
I denne artikel vil du lære mere om at fastlægge en fast rykkerprocedure samt rykkergebyrer og rentetilskrivninger - og udregningen af disse.
Denne guide vejleder dig, hvordan du sender til flere e-mailadresser på én gang.
Hvis du efter aftale med din kunde ønsker at tilbageføre renter og rykkergebyr for en rykkerskrivelse, så læs med her!
Ifølge renteloven kan du som kreditor kræve, at dine debitorer betaler et fast kompensationsbeløb, i tilfælde af forsinket betaling.
Alt der bogføres under salgsfanen i e-conomic bliver gemt og arkiveret så du hurtigt kan finde det frem igen. Det kan eksempelvis være dine fakturaer, ordre eller tilbud som du har sendt til din kunde og som du har behov for at finde frem efterfølgende.
Denne guide vejleder dig i, hvordan du kan rykke din kunde for manglende betaling.
Denne guide vejleder dig i, hvordan du søger efter sendte dokumenter, gensender dokumenter samt vedhæfter e-mailen som link, så du kan få en status på, hvorvidt kunden har åbnet dokumentet.
Rykker 3 er den sidste rykker, som du kan sende. Da e-conomic fungerer efter åbenpost-princippet, så betyder det at forfaldne fakturaer ikke længere vil dukke op i forbindelse med rykning, når du har sendt 3. rykker.
I denne artikel forklare vi hvordan du finder fejlmeddelelser i fanen "Sendt" for dine faktura, tilbud, ordre eller rykkere.
Din forretning skal tjene penge, for at køre rundt. Men, hvad gør du når en kunde ikke kan eller vil betale dig?
Her kan du læse om den bogføring der skal til, hvis du sender en kunde til inkasso eller afskriver, hvad kunden skylder dig som tab.
Husk at rådføre dig med en godkendt revisor eller et inkassobureau, før du bogfører tab eller sender en kunde til inkasso.
Alle artikler med kategori “”
Kontakt os
Chat med os nu
Ring til os
Spørg os om alt
man-tors 9-15
og fre 9-14Ring
88 20 48 40Skriv til os
Vi sidder klar til at svare
man-tor 9-20, fre 9-15
og søn 10-13