e-copedia

Rykker

Artikler med tagget “Rykker” i Salg
Med vores forbedrede debitorstyring får du et samlet overblik over ubetalte fakturaer, så du løbende kan sende betalingspåmindelser til dine debitorer. Og hvis du har forfaldne fakturaer, kan du nemt og hurtigt sende et inkassovarsel. I samarbejde med Likvido har vi lanceret en no-cure-no-pay inkassoløsning, som giver dig mulighed for at sende et inkassovarsel med et enkelt klik i e-conomic.
I denne artikel vil du lære mere om at fastlægge en fast rykkerprocedure samt rykkergebyrer og rentetilskrivninger - og udregningen af disse.
Denne guide vejleder dig, hvordan du sender til flere e-mailadresser på én gang.
Hvis du efter aftale med din kunde ønsker at tilbageføre renter og rykkergebyr for en rykkerskrivelse, så læs med her!
Ifølge renteloven kan du som kreditor kræve, at dine debitorer betaler et fast kompensationsbeløb, i tilfælde af forsinket betaling.
Alt der bogføres under salgsfanen i e-conomic bliver gemt og arkiveret så du hurtigt kan finde det frem igen. Det kan eksempelvis være dine fakturaer, ordre eller tilbud som du har sendt til din kunde og som du har behov for at finde frem efterfølgende.
Denne guide vejleder dig i, hvordan du kan rykke din kunde for manglende betaling.
Her kan du læse mere om, hvordan du kan få et bedre overblik over dine ubetalte fakturaer, og hvordan du kan sende et inkassovarsel med et enkelt klik i e-conomic.
Denne guide vejleder dig i, hvordan du søger efter sendte dokumenter, gensender dokumenter samt vedhæfter e-mailen som link, så du kan få en status på, hvorvidt kunden har åbnet dokumentet.
Rykker 3 er den sidste rykker, som du kan sende. Da e-conomic fungerer efter åbenpost-princippet, så betyder det at forfaldne fakturaer ikke længere vil dukke op i forbindelse med rykning, når du har sendt 3. rykker.
I denne artikel forklare vi hvordan du finder fejlmeddelelser i fanen "Sendt" for dine faktura, tilbud, ordre eller rykkere.
Din forretning skal tjene penge, for at køre rundt. Men, hvad gør du når en kunde ikke kan eller vil betale dig? Her kan du læse om den bogføring der skal til, hvis du sender en kunde til inkasso eller afskriver, hvad kunden skylder dig som tab. Husk at rådføre dig med en godkendt revisor eller et inkassobureau, før du bogfører tab eller sender en kunde til inkasso.
Alle artikler med tagget “Rykker”
Med vores forbedrede debitorstyring får du et samlet overblik over ubetalte fakturaer, så du løbende kan sende betalingspåmindelser til dine debitorer. Og hvis du har forfaldne fakturaer, kan du nemt og hurtigt sende et inkassovarsel. I samarbejde med Likvido har vi lanceret en no-cure-no-pay inkassoløsning, som giver dig mulighed for at sende et inkassovarsel med et enkelt klik i e-conomic.
I denne artikel vil du lære mere om at fastlægge en fast rykkerprocedure samt rykkergebyrer og rentetilskrivninger - og udregningen af disse.
Denne guide vejleder dig, hvordan du sender til flere e-mailadresser på én gang.
Hvis du efter aftale med din kunde ønsker at tilbageføre renter og rykkergebyr for en rykkerskrivelse, så læs med her!
Ifølge renteloven kan du som kreditor kræve, at dine debitorer betaler et fast kompensationsbeløb, i tilfælde af forsinket betaling.
Alt der bogføres under salgsfanen i e-conomic bliver gemt og arkiveret så du hurtigt kan finde det frem igen. Det kan eksempelvis være dine fakturaer, ordre eller tilbud som du har sendt til din kunde og som du har behov for at finde frem efterfølgende.
Denne guide vejleder dig i, hvordan du kan rykke din kunde for manglende betaling.
Her kan du læse mere om, hvordan du kan få et bedre overblik over dine ubetalte fakturaer, og hvordan du kan sende et inkassovarsel med et enkelt klik i e-conomic.
Denne guide vejleder dig i, hvordan du søger efter sendte dokumenter, gensender dokumenter samt vedhæfter e-mailen som link, så du kan få en status på, hvorvidt kunden har åbnet dokumentet.
Rykker 3 er den sidste rykker, som du kan sende. Da e-conomic fungerer efter åbenpost-princippet, så betyder det at forfaldne fakturaer ikke længere vil dukke op i forbindelse med rykning, når du har sendt 3. rykker.
I denne artikel forklare vi hvordan du finder fejlmeddelelser i fanen "Sendt" for dine faktura, tilbud, ordre eller rykkere.
Din forretning skal tjene penge, for at køre rundt. Men, hvad gør du når en kunde ikke kan eller vil betale dig? Her kan du læse om den bogføring der skal til, hvis du sender en kunde til inkasso eller afskriver, hvad kunden skylder dig som tab. Husk at rådføre dig med en godkendt revisor eller et inkassobureau, før du bogfører tab eller sender en kunde til inkasso.
Alle artikler med kategori “Salg”
 
 

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

E-post indeni talebobbel

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

 
 
Illustration, mand med computer