apps og integrationer

CustomOffice

Af: CustomOffice ApS
Beskrivelse

Med CustomOffice kan dine ansatte hurtigt og nemt registrere tids- og materialeforbrug i en mobilapp, der er skræddersyet til din virksomheds behov. CustomOffice er en samlet løsning til styring af opgaver, medarbejdere, maskiner, nem fakturering og automatisering af administrative byrder. Ud over nem tidsregistrering og digitale dagsedler giver CustomOffice dig overblik over, hvor medarbejderne befinder sig, hvor langt de er med en sag og med at oprette nye opgaver. CustomOffices funktionalitet er målrettet entreprenører, maskinstationer og andre virksomheder med medarbejdere på farten og store maskiner. De leverer ikke blot en app og en teknisk platform, men hjælper også dig og din virksomhed til smartere drift og bedre bundlinje via digital omstilling. Med CustomOffice får du en skræddersyet løsning tilpasset hverdagen og vilkårene i din virksomhed.

Det kan du
  • Medarbejderne kan arbejde selvstændigt uden internet forbindelse!
  • Kommunikation om opgaven indeholder kontaktoplysninger, tjekklister og markkort
  • Driftslederen bevarer overblikket og data til løn & fakturering
  • Sig farvel til papir og goddag til overblik
  • Få nem tidsregistrering via mobilapp
  • Sørg for at billeder og dokumentation gemmes sammen med opgaven
Pris
Kontakt partner for pris
Forudsætninger
  • e-conomic-abonnement
  • Smartphone eller tablet
  • CustomOffice-abonnement
Fordele
Certificeret forhandler
Nem installation
Visma produkt
Findes i Market
Kontakt

+45 89 88 39 33
support@customoffice.dk

Udvikler