Få en skræddersyet administrations-
og regnskabsløsning til din mode- eller livsstilsvirksomhed

PRØV E-CONOMIC    KONTAKT OS

Med vores komplette din mode- eller livsstilsløsning kan du fokusere på det, der skaber værdi i din mode- eller livsstilsvirksomhed. Du optimerer samarbejdet med dit forhandler- og agentnetværk - og får overblik over, hvordan din virksomhed præsterer. Løsningen giver dig kort sagt smarte og smidige arbejdsgange, der for alvor gør en forskel i din og dine medarbejderes hverdag.

Mulighederne er utallige, så udfyld vores kontaktformular eller giv os et kald på 78 79 19 55
og hør mere om, hvordan vi kan sætte skub i din modevirksomhed.

 

  • Få en skræddersyet salgsløsning til at håndtere hele dit forhandler- og agentsalg
  • Tjek din forhandlers rabat og den nuværende lagerstatus online og få værdifulde rapporter
  • Slap af, når der er fyraften - dagens salg ryger automatisk ind i dit regnskab
  • Få 100 % styr på salg, lager, regnskab og økonomi i en samlet løsning
  • ​Spar masser af tid på tunge arbejdsgange og overflødig administration

”Integrationen mellem Traede og e-conomic er blevet en vital del af vores salgsorganisation. Den samlede løsningen effektiviserer alt vores B2B salg direkte fra butikker, indkøbere og agenter. Alle ordrer, pre-ordrer og salg i Traede registreres 24/7 i e-conomic, og det sparer os for tid, samtidig med, at fejlrisikoen er minimeret”

Andreas von der Heide, co-founder Les Deux

Alt, hvad du behøver i ét system

 

  • Nem og mobil administration

    Få styr på alt fra tilbudsgivning, ordreplanlægning, kvalitetssikring, tids- og materialeregistrering til fakturering i ét enkelt system. Indberet timeforbrug, vareforbrug, kørsel, udlæg, tillæg og gebyrer, når som helst og hvor som helst.
  • Altid adgang til dine tal

    Uanset hvor du befinder dig, kan du logge på vores løsning og tjekke den aktuelle omsætning. Du får desuden værdifuld statistik, som du kan bruge til at justere dine priser, så salget bliver endnu bedre – direkte fra din egen sofa.
  • Fuldt overblik over lageret

    Slut med turene til og fra lageret for at tjekke, om I har materialerne. Vores løsning giver dig den aktuelle status på antal og størrelser direkte på din tablet. Det sparer dig og dine medarbejdere for tid og gør det nemmere at planlægge arbejdet.
 
  • Hurtig at lære

    Vores løsning er så enkel at anvende, at det kan læres på under 5 minutter. Brugerfladen er simpel og intuitiv og skabt til at gøre arbejdet så let som muligt for dig og dine medarbejdere. Indberetningerne klares med få klik, mens I er på farten.
  • Nemt samarbejde med din revisor

    Din revisor og bogholder har altid gratis adgang til dit regnskab. Det giver jer en stærk og papirløs platform til jeres samarbejde, fordi din bogholder og revisor kan følge udviklingen i din forretning helt tæt og give dig den nødvendige rådgivning.
  • Dine tal er sikret i skyen

    Alle dine regnskabstal ligger trygt og sikkert i e-conomics sky. Vi har den højeste standard inden for regnskabsbranchen, tager konstant backup af vores regnskabssystem og vedligeholder vores servere, så alle data er sikret til alle tider.

Kontakt os


Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.

Ring til os på 78 79 19 55, skriv en mail til
branche@e-conomic.com eller udfyld formularen, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.

 

Læs mere om vores samarbejdspartner

 

intempus1.jpg