E-CONOMIC SOM ERP ALTERNATIV
Et fremtidssikret system, som matcher jeres behov
Med e‑conomic får din virksomhed et fleksibelt og
skalerbart alternativ til det klassiske ERP‑system.
e-conomic kan nemt tilpasses med præcis de
driftsløsninger, I har brug for — uanset
virksomhedens størrelse og kompleksitet.
hvad er den rigtige løsning for din virksomhed?
Traditionelt ERP-system eller
fleksibelt alternativ?
Virksomheder, der vælger et klassisk ERP-system, har ofte et unikt behov, som de tror kræver en skræddersyet løsning. Det kan dog være forbundet med en del ressourcer og omkostninger at udvikle, implementere og vedligeholde et ERP-system. Derfor er det værd at overveje, hvad der er den bedste løsning for jer. Ofte kan jeres særlige behov nemlig opfyldes ved at sammensætte de rigtige standardløsninger med et fleksibelt fundament, som e-conomic. På den måde slipper I for kompleksiteten og får kun præcis det, I skal bruge.
Hvad får I med e-conomic?
Standardløsning, der kan endnu mere
Med e-conomic får I en standardløsning, der kan imødekomme alle virksomhedens driftsbehov, uden dyre konsulenttimer, lang implementeringstid og skjulte omkostninger. Alle opdateringer i e-conomic sker løbende og helt automatisk, så I ikke skal bekymre jer om nedetid eller udviklingsressourcer.
Gør det simpelt at løse komplekse behov
e-conomic giver jer et standardiseret system med adgang til +200 branchespecifikke integrationer inden for fx lager, projektstyring og CRM. Så kan I sammensætte jeres egen løsning — med regnskabet som fundament — uden behov for avanceret udvikling og teknisk ekspertise.
Skab en fleksibel og skalerbar løsning
Uanset om I er en større virksomhed, koncern, kæde eller franchise, så kan vi sammensætte en løsning, der giver jer fleksibel drift og udvikling. Med e-conomics smarte funktioner kan I automatisere manuelle og tidskrævende arbejdsprocesser og frigøre tid hos medarbejderne.
Fleksibilitet til fremtiden
Med mere end 15 år i branchen har vi erfaring, viden og et stærkt netværk, som vi hver dag bruger til at levere fleksible løsninger til mere end 200.000 danske virksomheder. Derfor kan vi også sammensætte en løsning til din virksomhed, som giver jer den fleksibilitet, I har brug for — både i dag og i fremtiden.
et komplet, digitalt systemTHIS IS A HEADLINE
Få stabil drift og høj sikkerhed
Vi stræber efter at levere den mest sikre og stabile løsning på markedet. Dermed sikrer vi, at din virksomhed altid har et solidt fundament at arbejde ud fra. Med e-conomic forankres hele jeres forretning sikkert i skyen, så I nemt kan arbejde på tværs af organisationen og opbevare jeres bilag digitalt. Dermed undgår I at have dyrebar data lagret på fysiske servere, der kræver vedligeholdelse. Ligesom I nemt kan leve op til kravene i den nye bogføringslov.
en samlet løsning
Få en platform, der binder jeres systemer sammen
Når alle virksomhedens driftssystemer taler sammen med regnskabet som fundament, kan I synkronisere data på tværs og få hurtig adgang til vigtig dokumentation. Dermed sparer I tid og undgår manuelle fejl. Vi samarbejder med markedets førende systemer inden for fx lager, ejendomsadministration, transport, booking, POS, webshop, CRM og løn, så din virksomhed altid er sikret de bedste løsninger.
OVERBLIK OVER VIRKSOMHEDEN
Få effektiv og nem konsolidering
Med e-conomic kan I nemt tilgå og analysere data på tværs af afdelinger og kontorer. Det skaber mere enkle arbejdsprocesser og en holistisk forretningsindsigt, så I altid har fuldt overblik over performance og potentielle risici i organisationen. Har I en organisation med flere CVR-numre, er det også nemt at tilføje dem.
skift til e-conomic
Få kompetent og hurtig flytning af data
Vi har stor erfaring med at flytte ERP-løsninger fra SAP, Microsoft NAV, Microsoft C5 og mange andre. Vi flytter jeres data hurtigt og sikkert, så I ikke får en langtrukket opstart med virksomhedens nye system. I e-conomic får I mulighed for en grundig introduktion, der giver jer den bedst mulige start i programmet. Hvis I støder på problemer undervejs, sidder vores dygtige support klar til at hjælpe jer.