bedre samarbejde mellem kunde og revisor

Revisionshus har optimeret deres digitale processer med e-conomic

Læs hvordan det statsautoriserede revision- og rådgivningsfirma Christensen Kjærulff har fået et gnidningsfrit samarbejde med kunderne ved at digitalisere deres arbejdsgange i e-conomic gennem funktioner som Bilagsanmodning.

Christensen Kjærulff
 

Om christensen kjærulff

Øget digitalisering og bedre samarbejde

Christensen Kjærulff er et statsautoriseret revision- og rådgivningsfirma, der har eksisteret siden 1948. Med deres ekspertise inden for revision og regnskab, skat og rådgivning, tilbyder de personlig og grundig rådgivning til både virksomheder og privatpersoner.

 

Christensen Kjærulff har et stort fokus på digitalisering og af den grund har Bilagsanmodning i e-conomic været et naturligt valg, når de rådgiver deres kunder i effektivt regnskab. Med Bilagsanmodning kan den regnskabsansvarlige nemlig løbende anmode om manglende bilag, i stedet for at stå med hele indsamlingsarbejdet sidst i regnskabsåret.

 

 

En illustration af et papir, en pil og e-conomics logo

Bedre samarbejde om manglende 
bilag mellem revisor og kunde

 

 

Et ikon af en firkant, en striplet firkant og en lup

Bedre overblik over, hvad der 
mangler til regnskabet

Korrekte bilag til regnskabet 
pr. postering

 

 
Christensen Kjærulff kundehistorie

bedre arbejdsgange

Optimalt samarbejde mellem kunde og revisor

Før Bilagsanmodning kunne det være en udfordring for Christensen Kjærulff at udarbejde moms- og årsregnskab - eksempelvis hvis revisorerne fik regnskabsmaterialet ind én gang om året og fandt ud af, at der manglede kvitteringer på 12 måneder gamle posteringer. Skete det, måtte de rette henvendelse til kunden, som så skulle på jagt efter det manglende bilag.

Med Bilagsanmodning har Christensen Kjærulff kunne optimere de digitale processer til glæde for både revisorer og kunder. e-conomic identificerer nemlig selv de poster, hvor der mangler dokumentation, så revisor eller bogholder hurtigt kan anmode om de manglende bilag, som kunden kan sende retur direkte i e-conomics gratis mobilapp.

 
Mads Palle

Mads Palle

Økonomi og systemkonsulent, Christensen Kjærulff

“Det er super vigtigt, at det er nemt at anmode, og at det er nemt for kunderne at sende bilag ind. For i sidste ende, er det grundlaget for, at man kan få moms og skattemæssige fradrag for sine omkostninger. Så det er en vigtig ting at have styr på. Og det synes vi er lykkedes rigtigt godt med Bilagsanmodning."

Bliv kontaktet

Vil du også arbejde smartere?

Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen. Ring til os på 78 79 19 55 eller udfyld formularen - så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.

Skriv dit navn her
Skriv dit navn her
Skriv dit nummer her

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.