i vækst med e-conomic

Happy Helper vokser, og e-conomic er med på rejsen

Læs hvordan rengøringsplatformen Happy Helper er vækstet fra en lille startup til en veletableret virksomhed, og hvordan e-conomic har været med siden dag 1 til at understøtte transformationen.

Happy Helper stiftere
 

Om happy helper

Deleøkonomisk platform med e-conomic under motorhjelmen

Happy Helper er sammen med andre platforme som Airbnb, Uber og GoMore en del af den deleøkonomiske tankegang. Tre familiefædre fik en lys idé om at formidle kontakt mellem privatkunder og rengøringshjælpere, og siden da har de ikke set sig tilbage.

 

På kun ét år gik virksomheden fra nul til flere tusinde brugere – og det havde været svært uden e-conomic. Hver rengøringsopgave kræver to fakturaer, hvilket udgør mere end 360 fakturaer hver dag. Det stiller store krav til regnskabsprogrammet, der skal håndtere papirarbejdet.

 

 

En illustration af et papirsfly

Gnidningsfri og 
usynlig fakturering

 

 

En illustration af klodser, der bliver bygget

Skalérbar platform, der kan 
vækste med virksomheden

Billedet viser en tankegangsdiagram (mind map) med forskellige grene, der strækker sig ud fra en central cirkel, hvor hver gren repræsenterer en separat idé eller koncept, og alt sammen er præsenteret på en hvid baggrund.

Nem integration med 
virksomhedens andre systemer

 

 
Happy Helper kundehistorie

effektivisering gennem en skræddersyet opsætning

En digital bro mellem e-conomic og Happy Helper

I takt med deres vækst, oplevede Happy Helper et behov for automatisk håndtering af papirarbejdet. Her har de haft stor gavn af e-conomics åbne API, der fungerer som en digital bro mellem Happy Helper og e-conomic. Ved hjælp af e-conomics API, har Happy Helper kunnet effektivisere og skalere deres arbejdsgange ved nemt at håndtere de mange komplekse regnskabskørsler som virksomheden har. 

 
Dennis Forchhammer

Dennis Forchhammer

Managing Partner, Happy Helper

Vi har haft e‑conomic hele vejen igennem. I begyndelsen brugte vi kun e‑conomic som en slags ”bogholderonkel”, mens vi skrev fakturaer i hånden. Det blev hurtigt en umulig opgave. Derfor har det været afgørende, at regnskabsprogrammet klarer det meste automatisk. Hvis alt i dag skulle håndteres manuelt, ville det kræve minimum ti regnskabsmedarbejdere."

Bliv kontaktet

Vil du også arbejde smartere?

Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen. Ring til os på 78 79 19 55 eller udfyld formularen - så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.

Skriv dit navn her
Skriv dit navn her
Skriv dit nummer her

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.