e-copedia

Find fejlmeddelelser i Sendt

Vejledning
I denne artikel forklare vi hvordan du finder fejlmeddelelser i fanen "Sendt" for dine faktura, tilbud, ordre eller rykkere.

Hvis du har sendt et dokument til din kunde, men det af en eller anden grund ikke er nået frem, er der højst sandsynligt en god forklaring, som du kan finde inde i fanen "Sendt". 

Find en fejlmeddelelse

  1. Tryk på fanen "Salg".
  2. Tryk på "Sendt" under "Fakturering" i menuen til venstre.
  3. Udfyld felterne med dine eventuelle søgekriterier.
  4. Tryk på "OK":
  5. Tryk på ikonet "Modtager" ude til højre for dokumentet med fejlbeskeden.
  6. Tryk på ikonet "Vis besked" til højre for modtageren.
    • Hvad gør jeg med fejlmeddelelsen?

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

Success Icon

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

Beklager, der er sket en fejl. Prøv venligst igen.

Woman using smartphone