e-copedia

Slet midlertidige internetfiler og cookies i en Windows Mozilla Firefox browser

Vejledning
Har du problemer med e-conomic i browseren Mozilla Firefox, kan du være nødt til at rydde op i dine midlertidige internet filer og cookies for at løse problemet.

Når du benytter Windows og bruger Mozilla Firefox browseren til dit e-conomic regnskab, kan du komme ud for, at du ikke længere kan logge på e-conomic. Her kan en oprydning i dine midlertidige internetfiler og cookies være en løsning. 

Sådan sletter du midlertidige internetfiler og cookies i Mozilla Firefox

  1. Tryk på de tre små linjer "Åbn menu" i højre hjørne.
  2. Tryk på "Indstillinger" og vælg "Privatliv og sikkerhed".
  3. Find overskriften "Historik" ved at scrolle længere ned på siden og tryk på ”Ryd din historik”.
  4. Markér de felter, der indeholder historik, som du ønsker at rydde.
  5. Tryk til sidst på "OK". Du kan nu genindlæse din side og arbejde videre i e-conomic.
 
 

Bliv e-conomic Insider

Tilmeld mig e-conomic Insider-mail og nyhedsmails, der indeholder tips og tricks, invitationer til events, samt markedsføring om vores regnskabssystem og relateret software fra vores app-partnere.

Jeg kan til enhver tid afmelde mig og trække mit samtykke tilbage.

Når du indtaster dine oplysninger i feltet ovenfor, behandler Visma e-conomic dine persondata i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.

E-post indeni talebobbel

Tak for din tilmelding, vi har sendt dig en bekræftelsesmail.

Tjek din indbakke (eller spam-mappe) med det samme.

 
 
Illustration, mand med computer