Find svaret på dit spørgsmål her
- Betaling
Hjælp til betaling, en fejlbetaling eller tilmelding af automatisk betaling - Faktura og rykkere
Spørgsmål til din faktura eller rykker? Find svar her - Abonnement og opsigelse
Hjælp til din abonnementstype, vilkår og opsigelse - Ændring af information
Har du fået ny adresse, email mm.? Sådan retter du det - Arkivlicens
Opbevar din data efter du har opsagt din aftale - Adgang til kurator
Hjælp til kuratoradgang eller forlængelse
Om betaling, tilgodehavende og automatisk betaling
Hvor kan jeg tilmelde automatisk betaling?
Jeg har et tilgodehavende, da jeg har betalt to gange eller fået en kreditnota
Hvad er e-conomics bankoplysninger?
Kan man få udskudt sin betalingsfrist?
Min automatiske betaling er fejlet. Hvad gør jeg?
Om faktura og rykkere
Kan jeg få en kopi af min faktura?
Jeg har modtaget en rykker, men har betalt?
Kan jeg få en faktura uden moms?
Kan jeg få et kontoudtog?
Om abonnement og opsigelse
Hvordan opsiger jeg mit abonnement?
Hvorfor er mit abonnement blevet opgraderet?
Hvordan nedgraderer jeg mit abonnement?
Hvad er forskellen på posteringer og bilag?
Jeg kan ikke logge ind på min aftale. Hvad gør jeg?
Om ændring af information
Vi har fået ny adresse, tlf-nummer eller e-mail. Hvordan ændrer jeg det?
Kan jeg modtage fakturaer via EAN?
Hvordan kan jeg skifte cvr nr.?
Om arkivlicens (opbevar data, når du opsiger din aftale)
Hvad sker der med min aftale når den er opsagt - gemmes min data?
Om adgang til kurator
Kan jeg bestille en kuratoradgang eller få min nuværende kuratoradgang forlænget?
Kontakt os
Fandt du ikke svar på dit spørgsmål, kan du kontakte os på bogholderi@e-conomic.com, så hjælper vi dig hellere end gerne! Vi gør vores bedste for at besvare din mail hurtigst muligt, men der kan desværre være ventetid. Især i perioder med fakturering og rykkere kan der gå op til 2 uger, men vi lover at vende tilbage så hurtigt vi kan og finde en god løsning med dig.