Få en skræddersyet administrations- og regnskabsløsning til håndværkere

KONTAKT OS    PRØV E-CONOMIC

Med vores komplette håndværkerløsning kan du fokusere på det, der skaber værdi i din virksomhed. I får en gang for alle styr på jeres time- og materialeforbrug og kan tjekke lageret på farten. Løsningen giver dig kort sagt smarte og smidige arbejdsgange, der for alvor gør en forskel i din og dine medarbejderes hverdag.

Mulighederne er utallige, så udfyld vores kontaktformular eller giv os et kald på 78 79 19 55
og hør mere om, hvordan vi kan sætte skub i din håndværksvirksomhed.

  • Indberet jeres forbrug af timer og varer med få klik
  • Få styr på virksomhedens kørsel, udlæg, tillæg og gebyrer
  • Tjek lageret direkte på din tablet og planlæg arbejdet bedre
  • Tjek den aktuelle omsætning, uanset hvor du befinder dig
  • ​Tilføj alle de funktioner, du har brug for - fx fakturering på farten

”... Og når jeg har godkendt time-registreringerne, så klikker min bogholder BOGFØR, og så lander alle timer og materialer automatisk i
e-conomic programmet. Det sparer min bogholder for ca. 8 timers arbejde om ugen og minimerer også risikoen for fejl”

Mads Raaschou, indehaver Raaschou

Alt, hvad du behøver i ét system

 

  • Nem og mobil administration

    Få styr på alt fra tilbudsgivning, ordreplanlægning, kvalitetssikring, tids- og materialeregistrering til fakturering i ét enkelt system. Indberet timeforbrug, vareforbrug, kørsel, udlæg, tillæg og gebyrer, når som helst og hvor som helst.
  • Altid adgang til dine tal

    Uanset hvor du befinder dig, kan du logge på vores løsning og tjekke den aktuelle omsætning. Du får desuden værdifuld statistik, som du kan bruge til at justere dine priser, så salget bliver endnu bedre – direkte fra din egen sofa.
  • Fuldt overblik over lageret

    Slut med turene til og fra lageret for at tjekke, om I har materialerne. Vores løsning giver dig den aktuelle status på antal og størrelser direkte på din tablet. Det sparer dig og dine medarbejdere for tid og gør det nemmere at planlægge arbejdet.
 
  • Hurtig at lære

    Vores løsning er så enkel at anvende, at det kan læres på under 5 minutter. Brugerfladen er simpel og intuitiv og skabt til at gøre arbejdet så let som muligt for dig og dine medarbejdere. Indberetningerne klares med få klik, mens I er på farten.
  • Nemt samarbejde med din revisor

    Din revisor og bogholder har altid gratis adgang til dit regnskab. Det giver jer en stærk og papirløs platform til jeres samarbejde, fordi din bogholder og revisor kan følge udviklingen i din forretning helt tæt og give dig den nødvendige rådgivning.
  • Dine tal er sikret i skyen

    Alle dine regnskabstal ligger trygt og sikkert i e-conomics sky. Vi har den højeste standard inden for regnskabsbranchen, tager konstant backup af vores regnskabssystem og vedligeholder vores servere, så alle data er sikret til alle tider.
 

Kontakt os


Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.

Ring til os på 78 79 19 55, skriv en mail til
branche@e-conomic.com eller udfyld formularen, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.

 

  • "Når jeg har godkendt, overføres alle data automatisk til e-conomic, som så er med til at danne fakturagrundlag. Det sparer mig for mange timer hver uge."
     
    John Poulsen, indehaver
  • "Nu er alt webbaseret, reolerne med mapper er væk, og det hele kører på e-conomics server"
     
    Morten Rosenberg, indehaver CPH Steel
  • "Det sparer min bogholder for ca. 8 timers arbejde om ugen og minimerer også risikoen for fejl"
     
    Mads Raaschou, indehaver Raaschou
  • "Det har både sparet mig, men også medarbejderne, for tid."
     
    Britta Christiansen, bogholder i 3A

Udpluk af vores samarbejdspartnere

 

intempus1.jpg
ordre1.jpg