Få en løsning, der er skræddersyet til din virksomheds behov

e-conomic er det oplagte valg til en all-round administration af din virksomhed

Lad os snakke om dine behov

Få en tilpasset brancheløsning, der passer til din virksomhed

 

e-conomic kan tilpasses alle brancher og behov

Alle brancher har sine særlige udfordringer, som kræver unikke løsninger. Vores brancheløsninger gør administrationen og arbejdsgangene til en leg, så du i stedet kan fokusere på det, der skaber værdi for din virksomhed. Vi er den perfekte regnskabsplatform til alle brancher - uanset om du er en start-up, en etableret virksomhed eller en større virksomhed eller koncern.

200.000
danske virksomheder bruger allerede e-conomic

e-conomic samarbejder med de bedste systemer til alle brancher

 

Se apps og integrationer

Lad os snakke om dine behov

Med e-conomic kan du integrere alle dine virksomheds systemer så de deler data på tværs - uanset hvilken branche du arbejder i. Det er nemt, stabilt og sikkert, og du slipper for timevis af tastearbejde.

 
 
 

Med en komplet integreret løsning kan du

 
 
 
 
 
 
 

Fakturere via mobilen med vores app

Med e-conomics mobile app, kan du sende fakturaer til dine kunder on the spot. På den måde er du sikker på at få korrekt faktureret for det fulde arbejde. Fakturaen ryger direkte ind og bogføres i e-conomic, så du slipper for dobbelt arbejde.

Læs mere om e-conomics mobile app

Få det fulde overblik med e-conomic

 
 
 

Få fuldt overblik over lager, ordrer og timeregistrering

Med vores dygtige parterneres løsninger, kan du opnå en komplet administration af dine virksomheder. Ved at integrere fx. lagerstyring, ordrestyring, timeregistrering eller sagsstyring til e-conomic, får du fuldt overblik over din virksomheds administration og processer. 

 
 
 

Arbejde smart med branchespecifikke integrationer

Er du vognmand og har brug for at lave læsselister, udskrive labels og planlægge de mest optimale ruter? Eller har du brug for kassesystem til din restaurant eller café? Eller måske en webshop til din forretning? Så har vi helt sikkert en integration i vores Market, der passer til dit behov. 

Se alle vores integrationer

Med e-conomic får du en skræddersyet løsning til din branche

 
 
 
 
 

Med e-conomic kan du også

 
 

Give din revisor gratis adgang

Vi ved hvor meget værdi der ligger i at have et godt og tæt samarbejde med sin revisor. Derfor kan du naturligvis give din revisor gratis adgang til dit regnskab i e-conomic.

Håndtere dine bilag digitalt

e-conomic kan gøre dit arbejde med bilag nemmere. Med funktioner som Indscanning, Bilagsanmodning, Bilagsmatch, Aflæsning af bilag og Autoforslag har du mulighed for at digitalisere og automatisere din bilagshåndtering, så du får tid til at prioritere andre opgaver.

Sende faktura, tilbud og ordrer på farten

Tag dit regnskabsprogram med dig overalt. Med vores gratis mobil app, kan du hurtigt og nemt sende fakturaer, ordrer og tilbud - selv, hvis du ikke er på kontoret. 

 

Automatisk omdanne tilbud til faktura

Undgå at drukne i papirarbejde. Når din kunde har godkendt et tilbud på en opgave, kan du i e-conomic automatisk omdanne det tilbud til en faktura, så du i stedet kan bruge din tid på opgaven.

Nemt lave din bankafstemning

Du kan integrere din bank med e-conomic på bare 5 minutter. Herefter importeres posteringer fra din bank hver dag, og du får automatiske forslag til hvordan de skal bogføres.

Nemt indberette moms til SKAT

Med få klik kan du trække tallene fra din momsopgørelse og indberette dem til SKAT. Husk også, at vi holder gratis kurser, der hjælper dig i må med momsindberetningen.

 

Analysere indtægter og udgifter

I e-conomic kan du trække en lang række rapporter, der kan hjælpe dig med at bevare overblikket over de vigtigste nøgletal i din virksomhed.

Integrere dit lønsystem

Når du bruger e-conomic, har du samtidig også adgang til vores markedsplads med 200+ integrationer - heriblandt til mange forskellige lønsystemer.

Designe din egen faktura

Få et faktura-design, der er tilpasset dine specifikke behov. Du kan redigere alt fra logo og opsætning til information om betalingsbetingelser.

 
 

Lad os snakke om dine behov

Se alle funktioner i e-conomic

 
 
 
 

Danske virksomheder fra alle brancher bruger allerede e-conomic

Se hvordan andre virksomheder effektiviserer deres arbejdsgange med en integration til e-conomic regnskabskabsprogram.

 
 
  • Dennis Frederiksen
    CEO, Webstarters
    Tid er en knap ressource, og derfor er det vigtigt, at vi bruger den på det, der giver bedst mening for os. Med et skifte til e-conomic har vi kunne skabe et frirum til at udvikle vores virksomhed, og give plads til det der giver mening for os - nemlig, at skabe de bedste digitale værktøjer til vores kunder.

     
  • Christian Lomborg Jessen
    Advokat & Partner, Innova Advokatfirma
    Både Legis 365, som er målrettet vores branche og e-conomic, er meget nemt og overskueligt at arbejde i. Jeg spår produktet en god fremtid, fordi det er en løsning, der giver mere tid til kunden. Tidligere brugte vi lang tid på at arkivere, nu tager det få sekunder. Det er også derfor vores nye løsning får meget ros -  og det er selvom, der også er nogen, som er mindre omstillingsparate.
     
  • Anders Fabricius Møller
    Direktør, AFM Rådgivende Ingeniører
    e-conomic har en enestående ledelses- og styringsfaktor, der gør det muligt efterfølgende at se, om de priser vi har givet til kunden også kommer til at passe med tidsforbruget i den sidste ende. Og med projektstyringsdelen kan vi i de konkrete sager løbende se, om vi er på rette spor med timeforbruget.
 
 
 
 

Bliv klogere på vores løsning

Se svarene på de spørgsmål, vores kunder oftest stiller os:

 
  • Kan jeg integrere med en partner-app, uanset hvilken e-conomic pakke jeg har?

  • Hvor mange brugere er inkluderet?

  • Hvordan integrerer jeg e-conomic med en partner-app?

  • Hvilken partner-app skal jeg vælge?

  • Hvilken data udveksles mellem partnerens løsning og e-conomic?

  • Hvor ofte udveksles der data mellem partnerens løsning og e-conomic?

  • Hvordan foregår faktureringen - hvor ofte og fra hvem modtager jeg fakturaer?

  • Hvilken bindingsperiode har jeg?

  • Kan jeg få support til løsningen?

  • Kan jeg få mine data med fra mit nuværende regnskabsprogram, hvis jeg skifter til e-conomic?

  • Hvad vil det sige at digitalisere forretningen?

  • Hvorfor skal jeg digitalisere min forretning?

  • Hvor lang tid går der før mit firma er digitaliseret?

 

Lad os snakke om dine behov

Vil du være vores nye partner?

Vi kender din situation, dine bekymringer og spørgsmål, og vi har svaret i form af en komplet løsning hvor alle dine virksomheds systemer er integreret. e-conomic er markedets største spiller. Vi er den sikre, stabile og fremtidssikrende løsning, med høj kundetilfredshed, og partnerskaber med flest førende virksomhedssystemer.

Kontakt os på salg@e-conomic.dk eller på telefon 78 79 19 55

Udfyld formularen, så kontakter vi dig inden for 2 hverdage

Lad os sammen tage en snak om, hvordan vi i samarbejde med vores partnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.