e-copedia
Smart Pay FAQ
I denne artikel har vi samlet både tips og typisk stillede spørgsmål til tillægsmodulet Smart Pay.
Ofte stillede spørgsmål
Hvis du ikke kan finde svar på dit spørgsmål i denne FAQ, kan du altid række ud til os og få specialiseret vejledning. Skriv dig op til at blive kontaktet her. Du kan også læse mere om fordelene ved Smart Pay her.
- Hvad skal jeg bruge for at komme i gang med Smart Pay?
- Hvordan bogføres betalingerne i e-conomic, når de er gennemført i banken?
- Hvor lang tid tager det at komme i gang med Smart Pay?
- Hvordan opretter, redigerer og sletter jeg en bruger?
- Kan jeg samle flere betalinger til én leverandør eller skal jeg betale enkeltvis?
- Kan man oprette en betaling i Smart Pay?
- Kan man lave udenlandske betalinger via Smart Pay?
- Kan jeg annullere og slette betalinger, som er blevet godkendt?
- Kan jeg slette en betaling, som endnu ikke er godkendt?
- Kan min revisor/bogholder styre det hele, så jeg ikke behøver godkende betalingerne?
- Hvad er en udenlandsk leverandørfaktura?
- Hvordan laver jeg en SEPA-overførsel?
- Hvad koster en SEPA-betaling?
- Hvad er forskellen på en "bruger" og en "administrator" i Smart Pay?
Typiske fejl i Smart Pay
Her vil vi samle scenarier, som forhindre dig i at gennemføre en betaling i Smart Pay.
- Der er oprettet leverandørfaktura, men betalingen bliver ikke oprettet i Smart Pay?
- Hvorfor er min betaling ikke gået igennem?
- "Din e-conomic opsætning er ugyldig. Gå til indstillinger og udfyld de manglende oplysninger."
- "error_message.NullRecipientBic"
- "error_message.message"
- "Ugyldigt beløb"
- "Bruger blokeret i 24 timer"
- Andre fejlbeskeder
OBS:
Hvis du har en anden fejlbesked end dem som fremgår her, kan du kontakte supporten for yderligere hjælp.
Var denne artikel nyttig?
Mange tak.
Vi sætter stor pris på din feedback.
Tak for dit svar. Hvad manglede du?