En skræddersyet
løsning til din
butik og webshop

Integrér webshoppen med din butik og få komplet overblik over
dit salg gennem vores administrations- og regnskabsløsning

Lad os snakke om dine behov

Brancheløsning til detail og webshop i e-conomic

Med e-conomic får du hele pakken

Få en komplet løsning, hvor alle dine virksomheds systemer er integreret. Med vores detailløsning kan du fokusere på det, der skaber værdi i din virksomhed. Du arbejder langt mere effektivt og kan give kunden en endnu bedre oplevelse, fordi du altid har overblikket ved hånden. Løsningen giver dig smarte og smidige arbejdsgange, der for alvor gør en forskel i din og dine medarbejderes hverdag. e-conomic er en sikker, stabil og fremtidssikker løsning - det perfekte regnskabsprogram til butikker.

 
 
 

e-conomic samarbejder med de bedste systemer
til detailvirksomheder og webshops i Danmark

 

Se apps og integrationer

Lad os snakke om dine behov

Med e-conomic kan du integrere alle dine virksomheds systemer så de deler data på tværs. Det er nemt, stabilt og sikkert, og du slipper for timevis af tastearbejde.

 
 
 

Med en komplet integreret løsning får du

 
 
 
 
 
 
 

Integration mellem webshop og kassesystem

Din webshop kan integreres med dit kassesystem, så du automatisk får ordrene på din tablet. Slut med manuelle indtastninger – du har altid status på lageret i realtid og dit samlede salg sendes direkte videre til dit regnskab.

Integration mellem webshop og kassesystem

Få fuld overblik over omsætningen med e-conomic

 
 
 

Fuldt overblik - hvorsomhelst og nårsomhelst

Uanset hvor du befinder dig, kan du logge på vores løsning og tjekke den aktuelle omsætning. Du får desuden værdifuld statistik, som du kan bruge til at justere priserne, så salget bliver endnu bedre – direkte fra din egen sofa.

Læs hvordan Paradis bruger e-conomic til at følge omsætningen

 
 
 

Få mere tid til god kundeservice

Slut med turene til og fra lageret for at tjekke, om I har varen. Vores løsning giver dig den aktuelle status på antal og størrelser direkte på din tablet. Det gør det nemmere at afslutte salget, mens du står sammen med kunden.

Læs hvordan LindbergSport har optimeret deres tid

e-conomic giver dig mere tid til god kundeservice

 
 
 
 
 

Med e-conomic kan du også

 
 

Give din revisor gratis adgang

Du har mulighed for at give din revisor gratis adgang til dit regnskab. På den måde får I de bedst mulige forudsætninger for at samarbejde omkring din virksomheds økonomi.

Håndtere dine bilag digitalt

I e-conomic kan du effektivisere din håndtering af bilag. Dine fakturaer modtages elektronisk og aflæses automatisk, så alt du skal gøre er at godkende posteringerne. Med funktioner som Indscanning, Bilagsanmodning, og mobile bilagsindsendere vil du ligeledes spare masser af værdifuld tid.

Sende faktura, tilbud og ordrer på farten

Opret en ny faktura og send en ordre eller et tilbud, når og hvor det passer dig. Med e-conomics gratis app, er det dig der styrer hvornår arbejdet skal klares.

 

Automatisk omdanne tilbud til faktura

I e-conomic ønsker vi at hjælpe dig med at arbejde smartere, så du får mere tid til din butik og dine kunder. Derfor kan du automatisk omdanne et tilbud til en faktura i det øjeblik din kunde godkender.

Nemt lave din bankafstemning

På kun 5 minutter kan du integrere din bank med e-conomic. Derefter vil vi dagligt hente data fra din bank og give dig mulighed for at afstemme dine regnskabs- og bankposteringer automatisk.

Nemt indberette moms til SKAT

Når du skal indberette moms til SKAT, finder du nemt tallene i din momsopgørelse. Du kan også deltage i vores gratis kurser, der hjælper dig med momshåndtering i e-conomic.

 

Analysere indtægter og udgifter

Du kan hurtigt og nemt gøre status på den økonomiske udvikling i din forretning ved at hente rapporter med eksempelvis indkøbsstatistik og omsætningsstatistik.

Integrere dit lønsystem

Med e-conomic kan du integrere løn og regnskab. Find en integration til dit lønsystem via vores univers af apps og udvidelser eller skab en integration, der passer jeres specifikke behov.

Designe din egen faktura

Indsæt din virksomheds logo, skift dit layout og definér hvilke oplysninger du gerne vil have til at indgå på din faktura.

 
 

Lad os snakke om dine behov

Se alle funktioner i e-conomic

 
 
 
 

Andre butikker og webshops arbejder allerede smartere med e-conomic

Se hvordan andre virksomheder effektiviserer deres butik og webshop med integration til e-conomic regnskabskabsprogram.

 
 
  • Jan Oldenborg
    Indehaver, Capitani Bike
    Med et enkelt klik overfører jeg nu kasserapporten til e-conomic programmet, og det sparer os for oceaner af tid og minimerer risikoen for fejl og økonomiske tab. Samtidig har revisoren gratis adgang til systemet, og har derfor hele tiden opdaterede oplysninger og kan følge med løbende.


     
  • Andreas von der Heide
    Co-founder, Les Deux
    Integrationen mellem Traede og e-conomic er blevet en vital del af vores salgsorganisation. Den samlede løsning effektiviserer alt vores B2B salg direkte fra butikker, indkøbere og agenter. Alle ordrer, pre-ordrer og salg i Traede registreres 24/7 i e-conomic, og det sparer os for tid, samtidig med, at fejlrisikoen er minimeret.

     
  • Dennis Drejer
    Indehaver, Rito.dk
    Med et enkelt klik trækker jeg typisk alle rapporter over salg og regnskab for en given måned. Her gennemgår jeg sammen med medarbejderne de væsentligste poster. Vi kan også nemt se, hvor der ligger store udgifter gemt til f.eks. transport eller spild på lageret, og så kan vi optimere på det.
     
 
 
 
 

Bliv klogere på butiks- og webshopløsningen

Se svarene på de spørgsmål, vores kunder oftest stiller os:

 
  • Kan jeg integrere med en partner-app, uanset hvilken e-conomic pakke jeg har?

  • Hvor mange brugere er inkluderet?

  • Hvordan integrerer jeg e-conomic med en partner-app?

  • Hvilken partner-app skal jeg vælge?

  • Hvilken data udveksles mellem partnerens løsning og e-conomic?

  • Hvor ofte udveksles der data mellem partnerens løsning og e-conomic?

  • Hvordan foregår faktureringen - hvor ofte og fra hvem modtager jeg fakturaer?

  • Hvilken bindingsperiode har jeg?

  • Kan jeg få support til løsningen?

  • Kan jeg få mine data med fra mit nuværende regnskabsprogram, hvis jeg skifter til e-conomic?

  • Hvad vil det sige at digitalisere forretningen?

  • Hvorfor skal jeg digitalisere min forretning?

  • Hvor lang tid går der før mit firma er digitaliseret?

 

Lad os snakke om dine behov

Vil du gerne samarbejde med os?

Vi kender din situation, dine bekymringer og spørgsmål, og vi har svaret i form af en komplet løsning hvor alle dine virksomheds systemer er integreret. e-conomic er markedets største spiller. Vi er den sikre, stabile og fremtidssikrende løsning, med høj kundetilfredshed, og partnerskaber med flest førende virksomhedssystemer.

Kontakt os på salg@e-conomic.dk eller på telefon 78 79 19 55

Udfyld formularen, så kontakter vi dig inden for 2 hverdage

Lad os sammen tage en snak om, hvordan vi i samarbejde med vores partnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.

Når du indtaster dine oplysninger i felterne ovenfor, behandler Visma e-conomic dine personoplysninger i overensstemmelse med vores privatlivspolitik.