Få en skræddersyet administrations- og regnskabsløsning til din administrationsvirksomhed

PRØV E-CONOMIC    KONTAKT OS

Med vores komplette administrationsløsning kan du fokusere på det, der skaber værdi i din virksomhed. Du og dine medarbejdere får komplet overblik over opgaverne, og det hele registreres med få klik på smartphones. Løsningen giver dig kort sagt smarte og smidige arbejdsgange, der for alvor gør en forskel i din og dine medarbejderes hverdag.

Mulighederne er utallige, så udfyld vores kontaktformular eller giv os et kald på 78 79 19 55
og hør mere om, hvordan vi kan sætte skub i din administrationsvirksomhed.

  • Lad dine medarbejdere bruge deres smartphone til at indberette tids- og materialeforbrug
  • Opret ordre til dine kunder med et klik og slip for ulæselige papirlapper
  • Fakturer med det samme - tids- og materialeforbrug overføres automatisk til dit regnskab
  • Få styr på dokumentationen og på historikken på den enkelte opgave
  • ​Få komplet overblik over økonomien i din administrationsvirksomhed

Alt, hvad du behøver i ét system

 

  • Optimal planlægning

    Få hurtigt overblik over planlagte, igangværende og afsluttede arbejdsopgaver. Med et komplet overblik kan du og dine medarbejdere planlægge, hvordan I prioriterer opgaverne optimalt – og oven i købet bruge langt mindre tid på administration og papirarbejde.
  • Hurtig tids- og materialeregistrering

    Slut med krøllede arbejdssedler, som skal afkodes og tastes ind i regnskabet, når man kommer hjem fra kunden. Dine medarbejdere kan med få tast på deres mobiltelefon registrere tids– og materialeforbrug på det enkelte projekt.
  • Fuldt overblik over lageret

    Slip for turene til og fra lageret for at tjekke, om I har materialerne. Vores løsning giver dig den aktuelle status på antal og størrelser direkte på din tablet. Det sparer dig og dine medarbejdere for tid og gør det nemmere at planlægge arbejdet.
 
  • Hurtig at lære

    Vores løsning er så enkel at anvende, at det kan læres på under 5 minutter. Brugerfladen er simpel og intuitiv og skabt til at gøre arbejdet så let som muligt for dig og dine medarbejdere. Indberetningerne klares med få klik, mens I er på farten.
  • Nemt samarbejde med din revisor

    Din revisor og bogholder har altid gratis adgang til dit regnskab. Det giver jer en stærk og papirløs platform til jeres samarbejde, fordi din bogholder og revisor kan følge udviklingen i din forretning helt tæt og give dig den nødvendige rådgivning.
  • Dine tal er sikret i skyen

    Alle dine regnskabstal ligger trygt og sikkert i e-conomics sky. Vi har den højeste standard inden for regnskabsbranchen, tager konstant backup af vores regnskabssystem og vedligeholder vores servere, så alle data er sikret til alle tider.
 

Kontakt os


Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.

Ring til os på 78 79 19 55, skriv en mail til
branche@e-conomic.com eller udfyld formularen, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.

 

Eksempel på samarbejdspartner

 

 

smartday_logo.jpg