Spar tid på
ejendomsadministration
med e-conomic

Sammen kan vi skræddersy den perfekte regnskabsløsning til din forening eller virksomhed.

Lad os snakke om dine behov

Brancheløsning fra e-conomic til ejendomsadministration

Den perfekte regnskabsprogram til din forening eller virksomhed

Med e-conomic regnskabsprogram får du en komplet løsning til ejendoms- og boligadministration. I samarbejde med vores partnere, har du mulighed for at sammensætte den perfekte pakke med regnskabsprogram og administration til netop din forening eller virksomheds behov.

Al din administration kan integreres, så alle systemer taler sammen. Du får digitaliserede arbejdsgange som giver et hurtigt og komplet overblik over dit regnskab og dine udlejningsejendomme. På den måde sparer du tid på administrative opgaver, og kan fokusere på det, der skaber værdi i din virksomhed. 

18%
af alle danske virksomheder inden for ejendomsadministration bruger allerede e-conomic.

 
 
 
 

e-conomic samarbejder med eksperter i ejendomsadministration

Book et telefonmøde og hør mere om vores samarbejdspartnere

 

smartday_logo.jpg

 

Lad os snakke om dine behov

Se alle integrationer

 
 

Med e-conomic kan du integrere alle dine virksomheds systemer så de deler data på tværs. Det er nemt, stabilt og sikkert, og giver komplet overblik på tværs af din forening eller virksomhed.

 
 

Spar op til 110% per medarbejder ved at digitalisere din ejendomsadministration

Se vores brancheekspert Thomas forklare, hvordan digitalisering øger omsætningen for din virksomhed,
og hvordan du let tilføjer vores partneres løsninger til din e-conomic aftale.

 
 
 
 
 
 
 

5 tips til digital ejendomsadministration

Vores brancheekspert Thomas Pedersen giver 5 gode råd til dig, der vil spare tid og penge på din ejendomsadministration. Vi ser nemlig, at ejendomsadministratorer, som har digitaliseret deres forretning omsætter for over 110% mere per medarbejder end de som ikke er digitaliserede.

Få 5 konkrete tips

 
 
 

Spar tid på huslejeopkrævning

Optimér din huslejeopkrævning med et system for opkrævning, afstemning og proces for påkrav. Ved at integrere din ejendomsadministration med dit regnskab kan din huslejeopkrævning automatisk bogføres og ses direkte i dit regnskabsprogram. Det er både smart og tidsbesparende.

 
 
 
 

Håndtering af lejekontrakter og rykkere

Med et digitalt system kan du håndtere dine lejekontrakter automatisk med digital underskrift og opsætte et automjatisk rykkerflow. Alle kontrakter og al historik kan samles ét sted, hvilket giver struktur og overblik over alle dine lejemål og lejere. På den måde er alle dine dokumenter automatisk opbevaret elektronisk.

Håndter lejekontrakter med digital underskrift

Huslejeregulering

 
 
 
 

Undgå tab af indtægt ved huslejeregulering

Regulering af lejeindtægter kan automatiseres, så inflationen og/eller nettoprisindekset følges af programmet. Med nyrenoverede lejligheder ønsker du måske at indtaste en procentsats, som huslejen automatisk skal reguleres med hvert år. Uanset hvad, så vil en automatisering skabe værdi for din virksomhed.

 
 
 
 
 

Med e-conomic kan du også

 
 

Give din revisor gratis adgang

I e-conomic kan du give din revisor gratis adgang, så det bliver nemmere end aldrig før at samarbejde om dit regnskab.

Håndtere dine bilag digitalt

Med moduler som Smart Inbox kan du aflæst og bogført dine bilag automatisk. Det kan spare dig for timevis af manuelt tastearbejde hver måned og frigive tid til andre opgaver.

Sende faktura, tilbud og ordrer på farten

Hvorfor vente med at fakturere til du sidder foran din computer? Med e-conomics mobile app kan du klare det med det samme - ligegyldigt hvor du er.

 

Automatisk omdanne tilbud til faktura

Når du opretter et tilbud i e-conomic, kan du automatisk omdanne det til en faktura, når din kunde har godkendt det. Det er nemt og tager ikke mere end et øjeblik.

Nemt lave din bankafstemning

Få automatisk bankafstemning med vores modul Smart Bank, der forbinder din bank med dit regnskab. Med funktionen Autoforslag får du desuden forslag til kontering, så dit arbejde bliver nemmere.

Nemt indberette moms til SKAT

Med e-conomic har det aldrig været nemmere at klare momsen. Du kan nemlig trække tallene fra din momsopgørelse i e-conomic og indberette dem hos SKAT.

 

Analysere indtægter og udgifter

Få løbende et indblik i din virksomheds økonomi ved at trække indkøbsstatistik og omsætningsstatistik fra dit regnskab.

Integrere dit lønsystem

Du kan naturlivis integrere dit lønsystem med e-conomic og få de to programmer til at tale sammen.

Designe din egen faktura

Tilpas din faktura, så den matcher dine specifikke behov - både i forhold til udseende og de informationer du gerne vil inkludere på den.

 
 

Lad os snakke om dine behov

Se alle funktioner i e-conomic

 
 
 
 

Andre i samme branche arbejder smartere med e-conomic

Se hvordan andre virksomheder effektiviserer deres ejendomsadministration med integration til e-conomic regnskabskabsprogram.

 
 
  • Nikolaj Kjeldgaard Jørgensen
    Økonomidirektør, Copenhagen Capital
    e-conomic startede med at effektivisere almindeligt bogholderi, og de seneste år er der kommet integrationsløsninger, som sikrer automatisk lejeopkrævning, rykkerprocedurer, faktura genkendelse og godkendelses flow. Vi har derfor mere tid til kundepleje og levere et bedre afkast til vores aktionærer.

    Nikolaj bruger Proper og e-conomic


     
  • Nicolai Falk
    Ejer, Acco Estate ApS
    Når jeg logger ind på Boligflow kan jeg se et samlet overblik, over hvad mine lejer skal betale, her til d. 1. Huslejen bliver så automatisk overført til min bankkonto, men samtidig bliver transaktionen bogført i e-conomic. Lettere, nemmere og hurtigere bliver det nok ikke!


    Nicolai bruger Boligflow og e-conomic


     
 
 
 
 

Bliv klogere på vores løsning til ejendomsadministration

Se svarene på de spørgsmål, vores kunder inden for ejendomsadministration oftest stiller os:

 
  • Hvor mange brugere er inkluderet?

  • Hvordan integrerer jeg e-conomic med en partner-app?

  • Hvilken partner-app skal jeg vælge?

  • Hvilken data udveksles mellem partnerens løsning og e-conomic?

  • Hvor ofte udveksles der data mellem partnerens løsning og e-conomic?

  • Hvordan foregår faktureringen - hvor ofte og fra hvem modtager jeg fakturaer?

  • Hvilken bindingsperiode har jeg?

  • Kan jeg få support til løsningen?

  • Kan jeg få mine data med fra mit nuværende regnskabsprogram, hvis jeg skifter til e-conomic?

  • Hvad vil det sige at digitalisere forretningen?

  • Hvorfor skal jeg digitalisere min forretning?

  • Hvor lang tid går der før mit firma er digitaliseret?

 

Lad os snakke om dine behov

Vil du gerne samarbejde med os?

Vi kender din situation, dine bekymringer og spørgsmål, og vi har svaret i form af en komplet løsning hvor alle dine virksomheds systemer er integreret. e-conomic er markedets største spiller. Vi er den sikre, stabile og fremtidssikrende løsning, med høj kundetilfredshed, og partnerskaber med flest førende virksomhedssystemer.

Kontakt os på branche@e-conomic.com eller på telefon 78 79 19 55

Udfyld formularen, så kontakter vi dig inden for 2 hverdage

Lad os sammen tage en snak om, hvordan vi i samarbejde med vores partnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.