Omsæt for op til
60% mere per
medarbejder

Få en skræddersyet løsning til din håndværksvirksomhed

Prøv gratis

Brancheløsning til håndværkere i e-conomic

Et fremtidssikret regnskabsprogram til håndværkere

 

Håndværkerløsningen sparer dig vigtig tid og minimerer menneskelige fejl ved at forbinde regnskabsprogram og sagsstyring. 
Det er dét, digitalisering handler om.

Som håndværker er der mange administrative processer at holde styr på. Med e-conomic som base kan du med få klik integrere til vores partneres løsninger og håndtere ordrestyring, timeregistrering, materialeindkøb, lagerstyring, fakturering og bogføring digitalt. Det er de digitaliserede arbejdsgange der frigiver store mængder tid som du i stedet kan bruge på arbejdet.

37%
af alle danske håndværkere bruger allerede e-conomic.

Vi anbefaler følgende integrationer til håndværksvirksomheder med e-conomic:

 

 
 

Vores udvalg af integrationer er stort. Se alle vores integrationer i nedenfor eller kontakt os til en snak om dine behov.

Prøv gratis

Se alle integrationer

 
 

Med e-conomic kan du ordne regnskabet på mobilen og klare bogføringen på farten. Det er nemt og hurtigt med vores mobil app, og du slipper for timevis af tastearbejde, og får bedre indsigt i din virksomheds performance.

 
 

Nem integration til time- og sagsstyring med håndværkerløsningen

Se denne korte video med vores Produkt Specialist Mikkel, og få indblik i, hvordan du super hurtigt og nemt
kan integrere til vores partneres time- og sagsstyringsløsninger.

 
 

Hav altid e-conomic lige ved hånden

Med vores gratis mobil app bliver det super nemt at ordne regnskabet på farten. Med app’en kan du blandt andet:

 Indberette forbrug af timer og varer med få klik

 Oprette og sende fakturaer, tilbud og ordrer

 Holde styr på virksomhedens kørsel, udlæg, tillæg og gebyrer

 Tjekke lageret og planlægge arbejdet bedre

 Holde dig opdateret med den aktuelle omsætning

Læs mere om e-conomics mobil app

 

e-conomic er altid lige ved hånden

Send tilbud og få godkendelse med det samme

 
 
 

Send tilbud og få godkendelse med det samme

Står du hos en kunde og har aftalt en pris, kan du sende den afsted til godkendelse hos kunden med det samme via e-conomics mobile app. Så snart den er godkendt, bliver kunden faktureret med det samme og fakturaen bogføres i e-conomic. Du slipper på denne måde for at vente på godkendelse, samt ekstra tasteabrjede.

 
 

Få fuldt overblik over lager, ordrer og timeregistrering

Med vores dygtige parterneres løsninger, kan du opnå en komplet administration af dine virksomheder. Ved at integrere fx. lagerstyring, ordrestyring, timeregistrering eller sagsstyring til e-conomic, får du fuldt overblik over din virksomheds administration og processer. 

Læs hvordan MIH VVS & El har fået bedre overblik over forretningen

Få fuldt overblik over din virksomhed

Data opdateres i realtid med e-conomic

 
 

Data opdateres i realtid

Når du forbinder sagstyring med dit regnskabsprogram, betyder det, at dine data automatisk overføres fra dit sagsstyringssystem til e-conomic. Det vil sige, at din bogføring altid afspejler det reelle materiale- og timeforbrug. Du kan derfor fakturere direkte ude hos kunden og samtidig ajourføre dit regnskab. Data er altid opdateret i realtid, hvilket giver dig det fulde overblik over forretningen. 

Læs om anlægsgartnerfirmaet 3A og deres erfaringer

 

Spar tid på administration
og få mere tid til dit håndværk

Der findes 200+ apps og integrationer til e-conomic. Det betyder, at du med hjælp fra vores partnere kan få alle dine programmer til at tale sammen. På den måde kan du optimere dine arbejdsgange, så du får mere tid og overskud til de opgaver som skaber mest værdi for din virksomhed og dine kunder.

Læs hvordan Malerfirmaet NPC har skåret ned på administration

Spar tid på administration i din forretning

 
 
 
 
 

Med e-conomic kan du også

 
 

Give din revisor gratis adgang

Med en e-conomic aftale er det ikke kun dig, der har adgang til dit regnskab. Du kan nemt give adgang til din revisor, så de kan tjekke regnskabet nårsomhelst.

Håndtere dine bilag digitalt

Med automatisk bilagshåndtering sparer du masser af tid på manuelt tastearbejde. Prøv fx vores modul Smart Inbox, der automatisk aflæser og bogfører bilag.

Sende faktura, tilbud og ordrer på farten

Med vores mobil app til e-conomic kan du ordne bogføringen på farten. Du kan fakturere kunder mens du står hos dem og sende tilbud og ordrer. 

 

Automatisk omdanne tilbud til faktura

I e-conomic kan du nemt omdanne et tilbud til en faktura. Du opretter blot et tilbud og så snart din kunde har godkendt, kan du med få klik omdanne denne til en faktura. 

Nemt lave din bankafstemning

Med vores modul Smart Bank får du hurtig og nem bankintegration. Integrationen mellem din bank og e-conomic opsættes på få minutter og data importeres flere gange om dagen. 

Nemt indberette moms til SKAT

Når du skal indberette moms, kan du nemt trække tallene fra din momsopgørelse i e-conomic og indberette dem hos SKAT. 

 

Analysere indtægter og udgifter

Du kan aktivt bruge indkøbsstatistik og omsætningsstatistik til løbende at få indblik i din virksomheds økonomiske situation. 

Integrere dit lønsystem

Der findes flere forskellige lønsystemer, der kan integreres til e-conomic. Data flyder mellem de to systemer og lønnen styres automatisk.

Designe din egen faktura

I e-conomic kan du personalisere dine fakturaer, så du er sikker på, de indeholder den information, du har behov for. Derudover kan du også indsætte din virksomheds logo på fakturaen. 

 
 

Prøv gratis

Se alle funktioner i e-conomic

 
 
 
 

Andre håndværkere arbejder allerede smartere med e-conomic

Se hvordan andre virksomheder effektiviserer deres håndværksvirksomhed med integration til e-conomic regnskabskabsprogram.

 
 
  • Anders Colding Lund Petersen
    El-installatør & Partner, El og Teknik
    Med hjælp fra e-conomic og et sagsstyringsstytem, har virksomheden fået en branchespecifik pakkeløsning, som kan automatisere tidskrævende administrative processer. Da jeg ofte er på farten, er det vigtigt for mig, at jeg kan holde styr på forretningen når jeg ikke er på kontoret. Fleksibiliteten har været et stort plus for mig, da jeg hurtigt og enkelt kan få det nødvendige overblik.

     
  • Rasmus Bork-Nielsen
    Ejer, MIH VVS & El
    Mine bogholdere bruger e-conomic, mens jeg bruger Ordrestyring til at styre den daglige økonomi på sagerne. Vi skiftede til Ordrestyring og e-conomic samtidig – og det kan jeg kun anbefale. Det gør det muligt for os at organisere os langt bedre. I dag er vi næsten papirløse – og så har vi øget vores omsætningshastighed.



     
  • John Poulsen
    Indehaver, Snedkermester John Poulsen
    Intempus tidsregistrering har erstattet vores gammeldags tidsregistrering på fysiske ugesedler. Alle medarbejdere registrerer nu timer via Intempus appen, så de ligger på de enkelte sagsnumre. Når jeg har godkendt, overføres alle data automatisk til e-conomic, som så er med til at danne fakturagrundlag. Det sparer mig for mange timer hver uge.


     
 
 
 
 

Bliv klogere på håndværkerløsningen

Se svarene på de spørgsmål, vores håndværkerkunder oftest stiller os:

 
  • Hvad indeholder håndværkerløsningen?

  • Kan jeg prøve håndværkerløsningen?

  • Hvad er fordelene ved håndværkerløsningen?

  • Hvad koster håndværkerløsningen?

  • Hvor mange brugere er inkluderet?

  • Hvordan integrerer jeg e-conomic med en partner-app?

  • Hvilken partner-app skal jeg vælge?

  • Hvilken data udveksles mellem partnerens løsning og e-conomic?

  • Hvor ofte udveksles der data mellem partnerens løsning og e-conomic?

  • Hvordan foregår faktureringen - hvor ofte og fra hvem modtager jeg fakturaer?

  • Hvilken bindingsperiode har jeg?

  • Kan jeg få support til håndværkerløsningen?

  • Kan jeg få mine data med fra mit nuværende regnskabsprogram, hvis jeg skifter til e-conomic?

  • Hvad vil det sige at digitalisere forretningen?

  • Hvorfor skal jeg digitalisere min forretning?

  • Hvor lang tid går der før mit firma er digitaliseret?

 

Prøv gratis

Vil du gerne samarbejde med os?

Vi kender din situation, dine bekymringer og spørgsmål, og vi har svaret i form af en komplet løsning hvor alle dine virksomheds systemer er integreret. e-conomic er markedets største spiller. Vi er den sikre, stabile og fremtidssikrende løsning, med høj kundetilfredshed, og partnerskaber med flest førende virksomhedssystemer.

Kontakt os på branche@e-conomic.com eller på telefon 78 79 19 55

Udløber automatisk

Kræver ikke kreditkort

Gratis support

Som demobruger får du gratis support.
Ring til os: 88 20 48 40
Send os en mail: info@e-conomic.dk
Chat med os

Prøv e-conomic gratis i 14 dage

Udfyld felterne herunder og prøv vores gratis demo nu - helt uforpligtende.