Få en løsning,
der er tilpasset din produktionsvirksomhed
Registrer hele din virksomheds produktionsproces via smartphone
Gør produktionsprocessen let som en leg med e-conomic
Med vores komplette produktionsløsning kan du fokusere på det, der skaber værdi i din virksomhed. Registreringen klares nemt via QR-koder og en brugervenlig app på dine medarbejderes mobiltelefoner. Vink farvel til tunge arbejdsgange en gang for alle og få styr på økonomien.
e-conomic samarbejder med de bedste systemer til produktionsvirksomheder i Danmark
Med e-conomic kan du integrere alle dine virksomheds systemer så de deler data på tværs. Det er nemt, stabilt og sikkert. Du slipper for timevis af tastearbejde, og får al administration samlet ét sted.
Med en komplet integreret løsning til din produktionsvirksomhed får du
Helt styr på arbejdstiden
Løsningen gør det let for jeres medarbejdere at registrere deres arbejdstid med et par klik på mobilen. Det sker nemt og sikkert via personlige nøglekort og et permanent login. Registreringerne tælles automatisk sammen, så det bliver nemt at udarbejde lønsedler.
Læs hvordan CPH Steel arbejder smartere med tidsregistrering
Dokumentationen i orden
Vores løsning registrerer automatisk processerne, så du hele tiden har overblik over og dokumentation for, hvem der tilføjer materialer, bruger ressourcer og foretager kvalitetstjek. Oplysningerne kan desuden bruges til fakturering, planlægning og efterkalkulation.
Styr på værktøjet
Med vores løsning har du hele tiden det fulde overblik over, hvor ethvert stykke værkstøj befinder sig – og om det er efterset til tiden. Du kan også gemme eftersynsvejledninger og tjeklister, som medarbejderne kan hente via smartphone eller tablet.
Komplet overblik med samlet administration
Med vores partneres løsninger integreret til e-conomic, kan du samle din administration ét sted - direkte i dit økonomisystem. Det giver komplet overblik over blandt andet råvarer, medarbejdere og maskiner.
Med e-conomic kan du også
Give din revisor gratis adgang
Det skal være nemt at arbejde sammen med sin revisor om regnskabet. I e-conomic kan du derfor give din revisor gratis adgang til din aftale.
Håndtere dine bilag digitalt
I e-conomic bliver din håndtering og bogføring af bilag bliver nemmere end nogensinde. Du kan opbevare dine bilag elektronisk, anmode om manglende bilag og oprette mobile bilagsindsenere.
Sende faktura, tilbud og ordrer på farten
Få din bogføring klaret på farten. Med vores mobil app til e-conomic kan oprette en faktura og sende tilbud og ordrer, imens du er hos din kunde.
Automatisk omdanne tilbud til faktura
Det er nemt at omdanne et tilbud til en faktura med e-conomic regnskabsprogram. Faktisk kan det klares med kun få klik i det øjeblik din kunde har godkendt.
Nemt lave din bankafstemning
Skab forbindelse mellem din bank og dit regnskab med vores bankintegration, så dine posteringer importeres automatisk fra banken. Du får også automatiske forslag til din bogføring.
Nemt indberette moms til SKAT
Du trækker ganske enkelt tallene fra momsopgørelsen på din aftale og indberetter dem hos SKAT.
Analysere indtægter og udgifter
Gennem rapporterne indkøbsstatistik og omsætningsstatistik, har du mulighed for nemt og hurtigt at danne dig et overblik over din virksomheds økonomi.
Integrere dit lønsystem
De fleste virksomheder har behov for at lave både løn og regnskab. Derfor kan du også integrere e-conomic med dit lønsystem, så du kan arbejde smartere.
Designe din egen faktura
Hvad skal dine kunder se, når de modtager en faktura fra din virksomhed? I e-conomic kan du helt selv designe din faktura. Ønsker du hjælp og input, kan du deltage i vores gratis online kursus om design af faktura.
Se alle funktioner i e-conomic
Andre produktionsvirksomheder
arbejder allerede smartere med e-conomic
Se hvordan andre produktionsvirksomheder effektiviserer deres forretning med integration til e-conomic regnskabskabsprogram.
- Frederik BrammCEO & Founder, Newsale Emballage
Vi har siden opstart haft brug for et program, som kan klare det hele, så vi kan skabe overblik og struktur i en travl hverdag. Med e-conomic kører hele regnskabsprocessen langt mere flydende end tidligere, hvilket vi har stor glæde af.
- Morten RosenbergIndehaver, CPH Steel
Medarbejderne timeregistrerer på deres mobiltelefon, når de er færdige med en opgave eller færdige med dagen – tid, materialer, kørsel, frokostpauser, alt integreres med e-conomic og ligger så på projektstyringsdelen. Nemt, tidsbesparende og effektivt.
Bliv klogere på vores løsning til produktionsvirksomheder
Se svarene på de spørgsmål, vores kunder oftest stiller os:
Kan jeg integrere med en partner-app, uanset hvilken e-conomic pakke jeg har?
Hvor mange brugere er inkluderet?
Hvordan integrerer jeg e-conomic med en partner-app?
Hvilken partner-app skal jeg vælge?
Hvilken data udveksles mellem partnerens løsning og e-conomic?
Hvor ofte udveksles der data mellem partnerens løsning og e-conomic?
Hvordan foregår faktureringen - hvor ofte og fra hvem modtager jeg fakturaer?
Hvilken bindingsperiode har jeg?
Kan jeg få support til løsningen?
Kan jeg få mine data med fra mit nuværende regnskabsprogram, hvis jeg skifter til e-conomic?
Hvad vil det sige at digitalisere forretningen?
Hvorfor skal jeg digitalisere min forretning?
Hvor lang tid går der før mit firma er digitaliseret?
Vil du gerne samarbejde med os?
Vi kender din situation, dine bekymringer og spørgsmål, og vi har svaret i form af en komplet løsning hvor alle dine virksomheds systemer er integreret. e-conomic er markedets største spiller. Vi er den sikre, stabile og fremtidssikrende løsning, med høj kundetilfredshed, og partnerskaber med flest førende virksomhedssystemer.
Kontakt os på salg@e-conomic.dk eller på telefon 78 79 19 55