Få en skræddersyet administrations- og regnskabsløsning til din produktionsvirksomhed

KONTAKT OS    PRØV E-CONOMIC

Med vores komplette produktionsløsning kan du fokusere på det, der skaber værdi i din virksomhed. Registreringen klares nemt via QR-koder og en brugervenlig app på dine medarbejderes mobiltelefoner. Velkommen til smidige arbejdsgange, der for alvor gør en forskel i din og dine medarbejderes hverdag.

Mulighederne er utallige, så udfyld vores kontaktformular eller giv os et kald på 78 79 19 55
og hør mere om, hvordan vi kan sætte skub i din produktionsvirksomhed.

  • Registrer hele din virksomheds produktionsproces via smartphone
  • Få komplet overblik over råvarer, medarbejdere og maskiner
  • Hent nemt og hurtigt informationer til kvalitetssikring og certificering
  • Brug informationerne til udbetaling af løn til dine medarbejdere
  • Vink farvel til tunge arbejdsgange en gang for alle og få styr på økonomien

”Nu er alt webbaseret, reolerne med mapper er væk, og det hele kører på e-conomics server. Vi sparer en masse tid, når det hele ligger inde i systemet, og vores revisor har et login til vores e-conomic-side, så de kan se, hvordan vores økonomi ser ud og kan holde øje med regnskaberne.”

Morten Rosenberg, indehaver CPH Steel

Læs hele historien

Alt, hvad du behøver i ét system

 

  • Dokumentationen i orden

    Vores løsning registrerer automatisk processerne, så du hele tiden har overblik over og dokumentation for, hvem der tilføjer materialer, bruger ressourcer og foretager kvalitetstjek. Oplysningerne kan desuden bruges til fakturering, planlægning og efterkalkulation.
  • Tjek på arbejdstiden

    Løsningen gør det let for jeres medarbejdere at registrere deres arbejdstid med et par klik på mobilen. Det sker nemt og sikkert via personlige nøglekort og et permanent login. Registreringerne tælles automatisk sammen, så det bliver nemt at udarbejde lønsedler.
  • Styr på værktøjet

    Med vores løsning har du hele tiden det fulde overblik over, hvor ethvert stykke værkstøj befinder sig – og om det er efterset til tiden. Du kan også gemme eftersynsvejledninger og tjeklister, som medarbejderne kan hente via smartphone eller tablet.
 
  • Hurtig at lære

    Vores løsning er så enkel at anvende, at det kan læres på under 5 minutter. Brugerfladen er simpel og intuitiv og skabt til at gøre arbejdet så let som muligt for dig og dine medarbejdere. Indberetningerne klares med få klik, mens I er på farten.
  • Nemt samarbejde med din revisor

    Din revisor og bogholder har altid gratis adgang til dit regnskab. Det giver jer en stærk og papirløs platform til jeres samarbejde, fordi din bogholder og revisor kan følge udviklingen i din forretning helt tæt og give dig den nødvendige rådgivning.
  • Dine tal er sikret i skyen

    Alle dine regnskabstal ligger trygt og sikkert i e-conomics sky. Vi har den højeste standard inden for regnskabsbranchen, tager konstant backup af vores regnskabssystem og vedligeholder vores servere, så alle data er sikret til alle tider.
 

Kontakt os


Lad os fortælle dig meget mere om, hvordan vi sammen med vores samarbejdspartnere kan hjælpe dig til mere overskud i hverdagen.

Ring til os på 78 79 19 55, skriv en mail til
branche@e-conomic.com eller udfyld formularen, så vender vi hurtigst muligt tilbage til dig.

 

Eksempel på samarbejdspartner

 

 

weblogo_top.png