Smartday - nem håndtering af ordre, tids- og materialeforbrug

Sub title

Integrer med e-conomic og få data overført automatisk til dit regnskabsprogram
App bedømmelse
5 hjerter (1 brugere)

Fordele ved denne app

  • Brug din smartphone til at indberette tids- og materialeforbrug.
  • Opret ordre til dine kunder
  • Slip af med ulæselige papirlapper.

Denne app kræver

Integrer med e-conomic og få data overført automatisk til dit regnskabsprogram

Optimer din forretning med en Smartday og e-conomic integration. Smartday er optimalt for dig der har medarbejdere på farten. De kan slippe for at skrive tids- og materialeforbrug på ulæselige lapper og i stedet lave deres registrering direkte på deres smartphone. Derudover kan de oprette ordre til deres kunder imens de er ude hos dem. For virksomhedslederen giver det også et meget bedre overblik over udviklingen i forretningen.

Med en integration mellem Smartday og e-conomic kan du få alle dine data automatisk overført fra Smartday til dit regnskabsprogram.

For at komme i gang kræver det naturligvis en brugerprofil af både e-conomic og Smartday. Er du ikke allerede kunde, kan du prøve begge systemer gratis i 14 dage:
- Prøv e-conomic regnskabsprogram
- Prøv Smartday

Icon

Smartday-logo
Denne app er udviklet af

Virksomhedens adresse

Smartday
Vojensvej 11
2610 Rødovre
Denmark

Effektiv planlægning og overblik over ressourcer

Spar tid og ressourcer med grafisk planlægning, som hele tiden er opdateret med aktiviteterne ude i marken. Effektiv planlægning giver tid til flere kundebesøg.

Appen øger din faktureringsgrad

Med appen fra Smartday får dine folk registreret alle timer og materialer på en opgave. Bare en time ekstra pr. medarbejder pr. uge giver let 20.000 kr. i ekstra omsætning pr. medarbejder pr. år.

e-conomic projektintegration

Slip for tastearbejdet! Tid og materialer, der er registreret i appen overføres automatisk til e-conomic og er klar til fakturering med det samme. Smartday sikrer, at dine projektkort i e-conomic er opdaterede, så du får det fulde overblik.

Historik giver bedre kundeservice

Både på kontoret og i marken har medarbejderne adgang til historik på sagerne, og kan se, hvornår I har været der sidst, og hvad der er blevet lavet. Din medarbejder kan svare på stedet, og kunden oplever god og professionel service.

Kevin Aagaard

5
Din bedømmelse: 5
05. NOVEMBER 2013
Efter lancering af wpa mobile med integration til Economic, har vi sparet mange administrative timer. Ordre og varelinier, er rigtige første gang, er der bemærkninger kan vores medarbejdere selv nedskrive deres kommentar direkte på ordre beskrivelsen. Godt grafisk overblik i wpa-plan og en meget imødekommende support.

Kom godt i gang allerede i dag

Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.

Prøv gratis