Smartday - nem håndtering af ordre, tids- og materialeforbrug
Sub title
Integrer med e-conomic og få data overført automatisk til dit regnskabsprogram
Optimer din forretning med en Smartday og e-conomic integration. Smartday er optimalt for dig der har medarbejdere på farten. De kan slippe for at skrive tids- og materialeforbrug på ulæselige lapper og i stedet lave deres registrering direkte på deres smartphone. Derudover kan de oprette ordre til deres kunder imens de er ude hos dem. For virksomhedslederen giver det også et meget bedre overblik over udviklingen i forretningen.
Med en integration mellem Smartday og e-conomic kan du få alle dine data automatisk overført fra Smartday til dit regnskabsprogram.
For at komme i gang kræver det naturligvis en brugerprofil af både e-conomic og Smartday. Er du ikke allerede kunde, kan du prøve begge systemer gratis i 14 dage:
- Prøv e-conomic her
- Prøv Smartday her
Icon
Virksomhedens adresse
Effektiv planlægning og overblik over ressourcer
Spar tid og ressourcer med grafisk planlægning, som hele tiden er opdateret med aktiviteterne ude i marken. Effektiv planlægning giver tid til flere kundebesøg.
Smartday appen øger din faktureringsgrad
Med appen fra Smartday får dine folk registreret alle timer og materialer på en opgave. Bare en time ekstra pr. medarbejder pr. uge giver let 20.000 kr. i ekstra omsætning pr. medarbejder pr. år.
e-conomic projektintegration
Slip for tastearbejdet! Tid og materialer, der er registreret i appen overføres automatisk til e-conomic og er klar til fakturering med det samme. Smartday sikrer, at dine projektkort i e-conomic er opdaterede, så du får det fulde overblik.
Historik giver bedre kundeservice
Både på kontoret og i marken har medarbejderne adgang til historik på sagerne, og kan se, hvornår I har været der sidst, og hvad der er blevet lavet. Din medarbejder kan svare på stedet, og kunden oplever god og professionel service.






Kom godt i gang allerede i dag
Brug e-conomic gratis i 14 dage, lær alle funktionerne at kende og skriv din første faktura på 5 minutter.
Kevin Aagaard